poniedziałek, 14 stycznia 2013

Witam wszystkich którzy z jakiegoś powodu trafili na mojego bloga, założyłam go z powodu mojej pasji do gotowania która narodziła się parę miesięcy temu, kiedy postanowiłam zmienić swój tryb życia. Jeszcze niedawno w ciągu całego dnia spożywałam jedynie tzw. "śmieciowe żarcie"... Rano drożdżóweczka, na obiad zupka chińska, na kolacje frytki czyli mnóstwo pustych kalorii. Pewnego dnia stwierdziłam że zapiszę się na siłownię i ćwicząc na pewnej maszynie która liczy kalorie, uświadomiłam sobie ile czasu i pracy trzeba włożyć w to aby spalić jedną głupią drożdżówkę. Zaczęłam się interesować tematem żywienia, czytałam różne artykuły, przeglądałam blogi i to właśnie one stały się dla mnie inspiracją kiedy rozpoczęłam przygodę z gotowaniem. Teraz pomysły same przychodzą mi do głowy więc chciałabym się nimi podzielić z Wami! Mam nadzieję że już jutro uda mi się opublikować pierwszy przepis.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz